جارو شارژی

جارو شارژی

جارو شارژی

امروزه جاروشارژی به یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در هر خانه ‌ای تبدیل شده که ساده ترین و سریع ‌ترین راه برای نظافت منزل به شمار می رود؛ جاروهای شارژی در دو مدل دستی یا جارو با دسته بلند (پارویی) طراحی و ساخته می شوند که بر اساس نیاز و کارایی که از آن ها انتظار می رود، انتخاب می شوند.

جاروهای شارژی که در ابتدا وارد بازار شدند، بسیار زیاد مورد استقبال افراد قرار گرفتند اما به دلیل آن که قدرت مکش بسیار کمی داشتند و علاوه بر عمر کم باطری، مدت زمان شارژ آن‌ها نیز بسیار کم بود؛ بسیاری از مصرف‌کنندگانش، رضایت‌مندی باید را از جارو شارژی‌ها نداشتند. با گذر زمان همه چیز تغییر کرد؛ امروزه با استفاده از باطری‌های جدید در جارو شارژی دیگر مشکل مدت زمان شارژ وجود ندارد و عمر آن‌ها نیز به‌طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرد تا جایی که بسیاری از افراد حتی بجای جاروبرقی از جارو شارژی در منزل خود استفاده می‌کنند؛ چرا که این جاروها بدون سیم با قابلیت جابه‌جایی راحت، وزن و صدای بسیار کم نیاز آن‌ها را برطرف کرد.

مزایای بهره گیری از جارو شارژی

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از جارو شارژی در این است که شما برای تمیز کردن یک ناحیه کوچک، نیازی به استفاده از جارو برقی‌های بزرگ و با توان مصرفی بالا نخواهید داشت. از طرف دیگر، جارو شارژی به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کند می‌تواند در فضای آشپزخانه قرار گرفته و هر زمان که به آن نیاز داشتید در دسترس شما باشد.

جارو شارژی، دارای یک مخزن کوچک است که پس از هر بار پر شدن، می‌توان آن را تخلیه کرد. این مخزن کوچک، قدرت شما را در تمیز کردن فضا با محدودیت مواجه نمی‌کند. اما توان مصرفی جارو، متناسب با آن طراحی شده و شما می‌توانید نیازهای خود را بوسیله آن برطرف سازید.

 

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش