ماشین های لباسشویی هوشمند

ماشین های لباسشویی هوشمند

ماشین های لباسشویی هوشمند:

ماشین های لباسشویی از گذشته تا به حال مورد استفاده اکثر افراد قرار گرفته اند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. ماشین های لباسشویی امروزی، ماشین هایی می باشند که از تکنولوژی های متنوعی در ساختار آن ها استفاده شده است و آن ها را به ماشین های لباسشویی بسیار پیشرفته تبدیل کرده است. هر کدام از تکنولوژی های موجود در ساختار ماشین های لباس شویی مزیت های منحصر به فردی برای ماشین های لباس شویی دارند. اغلب ماشین های لباس شویی امروزی بر اساس تکنولوژی های ویژه ای که باعث کاهش مصرف برق، کیفیت و نحوه شست و شو، کاهش میزان آب مصرفی و ... می شوند، تولید شده اند.

آشنایی با تکنولوژی های موجود در ماشین لباسشویی های :

ماشین لباس شویی های تولید شده جدید از تکنولوژی های زیادی برخوردار می باشند که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. تکنولوژی ضد لرزش : یکی از تکنولوژی هایی که در ساختار ماشین های لباس شویی ها ی جدید استفاده شده است، تکنولوژی ضد لرزش می باشد. این نوع تکنولوژی باعث می شود تا میزان صدای تولید شده توسط این نوع ماشین لباسشویی هنگام کار، کاهش یابد و همچنین میزان لرزش ماشین لباسشویی نیز کاهش پیدا می کند. در نتیجه با وجود این نوع تکنولوژی در ساختار داخلی ماشین های لباسشویی بوش به راحتی می توان آن ها را در هر ساعت از شبانه روز استفاده کرد، زیرا این نوع ماشین ها با وجود تکنولوژی ضد لرزش باعث مزاحمت دیگران نمی شود.
  2. تکنولوژی Reload از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ساختار ماشین های لباسشویی جدید می باشد. این تکنولوژی به اضافه کردن لباس و یا البسه به ماشین لباسشویی در حین شست و شو می باشد. به عبارت دیگر اگر مصرف کننده فراموش کند که لباسی را در داخل ماشین لباسشویی جهت شست و شو قرار دهد و بعد از این که ماشین را روشن کرد متوجه این موضوع شود با توجه به تکنولوژی Reload می تواند لباس را به محتویات داخل ماشین لباس شویی اضافه کند. لازم به ذکر می باشد که در ماشین هایی که به تکنولوژی Reload مجهز نمی باشند باید صبر کرد تا ماشین محتویات موجود در آن را تا انتها بشوید، سپس بعد از این که مدت زمان شست و شو به پایان رسید می توان برای شستن لباس فراموش شده اقدام کرد.
  3. مجهز بودن ماشین های لباسشویی به تکنولوژی قفل کودک نیز از دیگر تکنولوژی هایی می باشد که سبب تمایز ماشین های لباس شویی از یک دیگر شده است. برای اکثر مصرف کنندگان پیش آمده است که کودک آن ها ماشین لباس شویی را دستکاری کند و تنظیمات آن را دچار اختلال کند. با دستکاری کودکان ممکن است باعث بروز مشکلاتی در ماشین ها شود که این کار باعث عقب افتادن کار ها می شود، در نتیجه وجود قفل کودک نیز از بروز چنین اتفاقی جلوگیری می کند. برای استفاده از این نوع تکنولوژی تنها کافی است قفل کودک را فعال کنید.
  4. تکنولوژی Ecosilence drive motor یکی دیگر از تکنولوژی های بسیار پیشرفته می باشد که به شدت در کیفیت عملکرد ماشین های لباسشویی تاثیر گذار است. این نوع تکنولوژی مربوط به نوع موتور استفاده شده در ساختار ماشین های لباس شویی می باشد. وجود این نوع تکنولوژی مانع از ایجاد سر و صدا در ماشین ها می شود. در حقیقت با وجود این نوع تکنولوژی ماشین به صورت آرام و بی سر و صدا به فعالیت خود ادامه می دهد، همچنین از دیگر ویژگی های این نوع موتور می توان به کاهش مصرف برق و افزایش طول عمر ماشین اشاره کرد
  5. تکنولوژی Volt check و یا تکنولوژی ولت چک نوع دیگری تکنولوژی می باشد که امروزه در ماشین لباس شویی ها استفاده شده است. این تکنولوژی مانع از صدمه به قطعات ماشین می شود. به عبارت دیگر تغییرات ولتاژ و نوسانات برق به شدت به وسایل برقی صدمه وارد می کند، در نتیجه این نوع تکنولوژی مانع از بروز صدمه به آن ها می شود. این تکنولوژی ولتاژ برق را به صورت مرتب اندازه گیری می کند، در صورتی که ولتاژ برق مصرفی از حد معمول پایین تر باشد ماشین به صورت خودکار خاموش می شود که از بروز خطرات احتمالی به آن جلوگیری می کند.

 

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش