در بخارشو چه تکنولوژی هایی به کار رفته است؟

در بخارشو چه تکنولوژی هایی به کار رفته است؟

 

بخارشو ها و یا جاروبرقی ها:

بخارشو ها یکی از وسایل تا وارد می باشند که علیرغم قدمت کوتاهی که دارند، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. بخار شو ها نوعی وسیله برقی می باشند که برای شست و شو مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه در ساخت بخار شو ها از تکنولوژی ها و فناوری های مختلفی استفاده شده است که به کیفیت آن ها، کارایی آن ها و ... افزوده است. یکی از بخارشو هایی که امروزه تولید شده است بخار شو های چند کاره ای می باشند که علاوه بر شست و شو، قابلیت های دیگری نیز دارند. در اینجا قصد داریم به معرفی برخی از بخارشو های چند کار بپردازیم و تکنولوژی های به کار رفته در ساختار آن ها را بیان کنیم.

بخارشو 

 

بخارشو های پیشرفته و تکنولوژی های به کار رفته در ساختار آن :

بخار شو های پیشرفته چند کاره علاوه بر تمیز کردن سطوح قابلیت های دیگری نیز دارد. در ساختار این نوع بخار شو از تکنولوژی ها و فناوری های منحصر به فردی استفاده شده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. یکی از تکنولوژی های به کار رفته در ساختار این نوع بخار شوهای پیشرفته می توان به شست و شو سطوح در هنگام جارو کشیدن اشاره کرد. در حقیقت این نوع بخار شو علاوه بر قابلیت شست و شو، قابلیت جارو زدن را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.
  2. یکی از تکنولوژی های به کار رفته در ساختار این نوع بخار شو، تکنولوژی Cyclone می باشد. این تکنولوژی در نحوه عملکرد جاروبرقی در جهت ایجاد هوای پاک و تمیز تاثیرگذار می باشد. این تکنولوژی باعث می شود تا زباله های مکیده شده توسط جاروبرقی و همچنین گرد و غبار های موجود در محل مورد نظر به صورت مستقیم به محفظه ذخیره سازی زباله ها منتقل شوند، سپس مابقی هوای خروجی از فیلتر تعبیه شده در ساختار جاروبرقی عبور کنند و هوای عاری از هر گونه آلودگی و ناپاکی از دستگاه خارج و به محیط بیرون وارد شود. لازم به ذکر می باشد که فیلتر تعبیه شده در ساختار این نوع بخار شو از نوع مایکرو می باشد که عملکرد فوق العاده ای دارد.

بخار شو

  1. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ساختار این نوع بخار شو می توان به استفاده همزمان از مکش و بخار شو اشاره کرد. همچنین می توان از مکش دستگاه و یا قسمت بخارشو آن به صورت مجزا استفاده کرد. از دیگر تکنولوژی این نوع بخارشو می توان به تنظیم قدرت و یا فشار بخار شو و خاموش و یا روشن کردن مکش آن اشاره کرد. این تکنولوژی این امکان را برای مصرف کننده ایجاد می کند تا بتواند بعد از استفاده از جاروبرقی توسط کلید تعبیه شده روی دسته آن، آن را خاموش کند و سپس فشار مناسب بخار شو را تنظیم کند.
  2. از دیگر تکنولوژی های این نوع بخارشو می توان به قابلیت جمع کردن گرد و خاک، زباله و آب اشاره کرد. به عبارت دیگر از قسمت جاروبرقی این نوع بخارشو می توان برای جمع آوری آب و خشک کردن سطح مورد نظر استفاده کرد.
  3. در ساختار این نوع بخارشو از کیسه جهت جمع آوری زباله ها استفاده نشده است. محفظه ای برای جمع آوری زباله ها در ساختار این نوع بخار شو تعبیه شده است که شفاف می باشد، در نتیجه به راحتی می توان محتویات داخل محفظه را مشاهده کرد.
انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش