آشنایی با تکنولوژی های موجود در یخچال فریزر های ساید بای ساید

آشنایی با تکنولوژی های موجود در یخچال فریزر های ساید بای ساید

 

یخچال های ساید بای ساید :

یخچال های ساید بای ساید نمونه ای از یخچال های با کیفیت می باشد که مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است. یخچال های ساید بای ساید نمونه های مختلف و متنوعی دارند که انتخاب آن ها به نیاز افراد، محیط و یا مساحت آشپزخانه ها، تعداد افراد خانواده، توان مالی، سلیقه افراد و .... بستگی دارد. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث شده است یخچال فریزر های ساید بای ساید در بین افراد جایگاه ویژه ای پیدا کنند. از این دلایل می توان به فضای وسیع آن ها جهت نگهداری مواد غذایی، قرار گیری یخچال و فریزر در کنار یک دیگر، وجود یخساز و یا آب سرد کن در ساختار آن ها، زیبایی ظاهری آن ها و .... اشاره کرد. البته لازم به ذکر می باشد که امروزه تکنولوژی های زیادی در ساختار یخچال های ساید بای ساید استفاده شده است که به کارکرد بهتر یخچال ها و افزایش قابلیت ها آن می افزاید.

یخچال های ساید بای ساید توسط برند های مختلف و گوناگون مانند یخچال ساید بای ساید سامسونگ، یخچال ساید بای ساید اسنوا، یخچال ساید بای ساید هیوندای و ... اشاره کرد که هر کدام در مدل های مختلف با قابلیت ها و تکنولوژی های منحصر به فرد تولید شده اند. در اینجا قصد داریم به معرفی تکنولوژی ها و قابلیت های به کار رفته در یخچال های ساید بای ساید بپردازیم و ویژگی های آن ها را بیان کنیم.

 

 

آشنایی با تکنولوژی یخچال فریزر های ساید بای ساید :

 در ساختار داخلی یخچال فریزر های ساید بای ساید از تکنولوژی های زیادی استفاده شده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یکی از تکنولوژی های به کار رفته در ساختار داخلی یخچال فریزر های ساید بای ساید امروزی تکنولوژی InstaView Door-in-Door می باشد که به قابلیت آن افزوده است. تکنولوژی نامبرده در حقیقت به درب های تو در تو اشاره دارد. امروزه در ساختار یخچال های ساید بای ساید روی درب اصلی آن ها، درب و یا دریچه ی اضافی تعبیه شده است که برای نگهداری نوشیدنی ها و مواد غذایی ضروری مناسب می باشد. این درب را به راحتی می توان با استفاده از کلید تعبیه شده در زیر درب باز کرد و از محتویات داخل ان استفاده کرد. لازم به ذکر می باشد که این درب شیشه ای و لمسی می باشد که به زیبایی ظاهری یخچال و همچنین کاهش هدر رفت انرژی کمک می کند. ناگفته نماند که با دوبار ضربه زدن به InstaView Door-in-Door ، می توان محتویات داخل محفظه را به خوبی مشاهده کرد.

 

 

  1. کمپرسور های خطی یکی از تکنولوژی هایی می باشند که در ساختار یخچال های ساید بای ساید استفاده شده است. وجود این نوع کمپرسور ها مزیت ها و یا ویژگی های منحصر به فردی را برای یخچال فریزر ها به وجود می آورد که می توان به کاهش صدای آن ها هنگام استفاده، بازدهی بهتر، عملکرد بهتر، کاهش مصرف انرژی و .... اشاره کرد. در حقیقت وجود کمپرسور های خطی تحولی عظیم در یخچال فریزر ها ایجاد کرده است. از دیگر مزیت های وجود این نوع کمپرسور ها می توان به افزایش طول عمر آن ها اشاره کرد.

 

 

  1. از دیگر تکنولوژی های مدرن در ساختار یخچال های ساید بای ساید می توان به وجود محفظه Utility Box اشاره کرد. محفظه نامبرده برای نگهداری خوراکی و یا مواد غذایی که برای به دمای منحصر به فردی جهت ماندگاری احتیاج دارند مانند پنیر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

  1. محفظه دیگری نیز وجود دارد که به تکنولوژی های این نوع یخچال ها می افزاید. محفظه FRESH Balancer برای نگهداری بهتر سبزیجات و میوه ها تعبیه شده است. در حقیقت این محفظه رطوبت سبزی و میوه را حفظ می کند و از آن ها به مدت طولانی تر مراقبت می کند. این محفظه دارای دو حالت fruit و FRESH Balancer می باشد که انتخاب هر کدام از آن ها به نوع مواد غذایی بستگی دارد. اگر قصد دارید میوه را در این محفظه قرار دهید باید حالت fruit  را انتخاب کنید تا محفظه درجه حرارت لازم برای نگهداری میوه ها را به صورت خودکار اعمال کند، اما اگر قصد دارید از آن برای نگهداری سبزی استفاده کنید تنها کافی است حالت FRESH Balancer را انتخاب کنید.

  1. فیلتر بهداشتی تعبیه شده در ساختار یخچال های ساید بای ساید از دیگر تکنولوژی های آن ها می باشد. وجود فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh در ساختار آن ها مانع از ایجاد بوی بد و ورود باکتری ها به محیط داخلی یخچال و فریزر می شود.

 

  1. تکنولوژی Auto Open Door : از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ساختار داخلی یخچال فریزر های ساید بای ساید امروزی، تکنولوژی Auto Open Door می باشد که سبب تمایز آن ها از دیگر یخچال فریزر ها شده است. این تکنولوژی باعث می شود تا درب یخچال فریر به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به دست باز شود. در پایین درب فریزر قسمتی تعبیه شده است که با قرار گرفتن در مقابل آن می توان از قابلیت باز شدن درب یخچال به صورت خودکار استفاده کرد.

 

  1. تکنولوژی Auto Open Drawer نوع دیگری از تکنولوژی های به کار رفته در این نوع یخچال فریزر ها می باشد که به کاربرد راحت آن ها کمک می کند. این تکنولوژی باعث می شود تا کشو های فریزر بدون نیاز به کاربر باز شوند. به عبارت دیگر هنگامی که شما درب فریزر را باز می کنید کشو های موجود در ساختار داخلی فریزر یه صورت خودکار به سمت شما باز می شوند در نتیجه شما به راحتی می توانید مواد غذایی مورد نظر را داخل آن ها قرار دهید.

 

  1. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ساختار یخچال فریزر های ساید، وجود محفظه های مجهز به تکنولوژی - Fresh Zone می باشد. این محفظه ها برای نگهداری مواد غذایی مناسب می باشند که باعث نگهداری بهتر مواد غذایی و افزایش طول عمر آن ها می شوند. برای نگهداری خوراکی ها و مواد غذایی که حساس تر هستند مانند سبزی ها و میوه ها از این محفظه استفاده کرد. این محفظه علاوه بر نگهداری مواد غذایی باعث می شود تا برای مدت طولانی تازه بمانند.

 

  1. یکی دیگر از تکنولوژی هایی بسیار پیشرفته، تکنولوژی عیب یاب هوشمند می باشد. در حقیقت در ساختار یخچال فریزر های ساید بای ساید از تکنولوژی هوشمند استفاده شده است که می توان به راحتی با نصب برنامه یخچال را به گوشی تلفن همراه خود متصل کنید و از راه دور یخچال مورد نظر را کنترل کنید، همچنین می توانید درجه حرارت آن و نوع آن را تنظیم کنید. این فناوری نوعی عیب یاب هوشمند می باشد که قادر است عیب های یخچال را به شما بازگو کند.

 

  1. تکنولوژی های مختلفی جهت درجه حرارت یخچال فریزر های ساید بای ساید و همچنین نوع آن ها وجود دارد که انتخاب آن ها به موارد استفاده از یخچال ها بستگی دارد. یکی از تکنولوژی های موجود در یخچال فریزر های ساید مربوط به درجه حرارت، فناوری انجماد سریع - Express Freezing می باشد. این تکنولوژی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. اگر مصرف کننده قصد این را داشته باشد که محتویات داخل یخچال با سرعت بالا منجمد شوند می تواند از این نوع تکنولوژی استفاده کند. لام به ذکر می باشد که تکنولوژی نامبرده باعث منجمد شدن مواد غذایی می شود اما از ایجاد برفک و بلور های یخ روی مواد غذایی جلوگیری می کند.

 

  1. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در یخچال های ساید بای ساید امروزی وجود تکنولوژی Smart ThinQ در ساختار آن می باشد. این تکنولوژی یکی از تکنولوژی های بسیار کاربردی و همچنین پیشرفته می باشد که با انواع سیستم عامل های اندروید و آ یو اس سازگار می باشد. این تکنولوژی باعث می شود تا با استفاده از تلفن هوشمند خود بتوان یخچال ساید بای ساید مورد نظر را تحت نظر قرار داد، همچنین می توان با تلفن هوشمند خود دمای آن را تنظیم کرد. به عبارت دیگر تکنولوژی Smart ThinQ نوعی برنامه کنترل از راه دور می باشد که امکان استفاده از آن در هر مکان با هر فاصله امکان پذیر می باشد.

  1. سیستم خنک کنندگی بسیار ویژه این نوع یخچال از دیگر ویژگی ها و یا تکنولوژی های به کار رفته در یخچال فریزر های ساید بای ساید می باشد. تکنولوژی Multi Flow به کار رفته در ساختار داخلی یخچال فریزر های ساید بای ساید مانع از ایجاد یخ زدگی روی سطح مواد غذایی و همچنین سطح داخلی فریزر و یخچال می شود، در حقیقت داخل یخچال های نامبرده سیستمی جهت گردش شدید هوای خنک تعبیه شده است که مانع از یخ زدگی می شود. از دیگر ویژگی های این نوع تکنولوژی می توان به انجماد بسیار سریع مواد غذایی اشاره کرد. لازم به ذکر می باشد که تکنولوژی Multi Flow باعث کاهش میزان برق مصرفی کمک می شود.

 

 

  1. این یخچال ها از تکنولوژی All-Around Cooling نیز برخوردار می باشد. این تکنولوژی به ماندگاری بیشتر و همچنین بهتر مواد غذایی کمک می کند و طراوت و تازگی مواد غذایی را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد.
  2. موتور جریان هوای سرد چند منظوره Multi Cooling باعث می شود تا هوای سرد به صورت یکنواخت در تمام قسمت های یخچال فریزر ساید بای ساید پخش شود و تمام مواد غذایی به صورت یکسان خنک شوند. این تکنولوژی برای مواد غذایی حساس تر مانند سبزیجات و میوه ها مناسب می باشد. در حقیقت مانع از پژمرده شدن سبزیجات می شود.

 

  1. از دیگر تکنولوژی های یخچال فریزر های ساید بای ساید می توان به قابلیت اتصال آن ها به شبکه وای فای اشاره کرد.

 

  1. یخساز و آبریز تمام اتوماتیک موجود در ساختار یخچال فریزر های ساید بای ساید از دیگر تکنولوژی های منحصر به فرد می باشد. یخساز و آبریز موجود در ساختار بیرونی یخچال ساید بای ساید را به راحتی می توان به آب شهری وصل کرد، در نتیجه با تمام شدن آب موجود در مخزن، مخزن یخچال به صورت اتوماتیک از آب پر می شود و سپس به صورت خودکار قطع خواهد شد. در ساختار داخلی یخساز و آبریز موجود در یخچال فریزر های ساید بای ساید فیلتر و تصفیه آب قرار گرفته است که به تهیه آب سالم کمک می کند. لازم به ذکر می باشد که صفحه نمایش تمام لمسی موجود در ساختار بیرونی یخچال فریزر های نامبرده زمان تعویض فیلتر آب را به شما نشان خواهد داد.

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش