تکنولوژی های جدید در ماشین های ظرفشویی

تکنولوژی های جدید در ماشین های ظرفشویی

 

ماشین­ های ظرفشویی و کیفیت آن­ ها:

ماشین های ظرفشویی ماشین هایی می باشند که در شستن ظروف به افراد کمک می کنند. امروزه ماشین های ظرفشویی به عنوان یکی از اجزای جدایی ناپذیر آشپزخانه ها تبدیل شده اند، در نتیجه در مدل ها و نمونه های مختلف طراحی و تولید شده اند. در اینجا قصد داریم به معرفی تکنولوژی های موجود در ساختار ماشین های ظرفشویی بپردازیم و نحوه عملکرد هر یک را بیان کنیم.

 

آشنایی با تکنولوژی های به کار رفته در اکثر ظرفشویی های پیشرفته جدید:

  1. یکی از تکنولوژی های به کار رفته در اکثر ماشین های ظرفشویی جدید می توان به تکنولوژی Steam Clean اشاره کرد. این تکنولوژی به تکنولوژی بخار آب اشاره دارد. در حقیقت در این نوع تکنولوژی از بخار زیاد برای تمیز کردن ظروف و محتویات داخل ماشین ظرف شویی استفاده می شود. لازم به ذکر است که این نوع تکنولوژی علاوه بر تمیز کردن بهتر و راحت تر ظروف به ضدعفونی کردن آن ها کمک می کند و باعث می شود تا 99 درصد از باکتری های موجود در در ماشین و باکتری های موجود در سطح ظروف از بین برود. لازم به ذکر می باشد که این نوع تکنولوژی به شستن ظروف بزرگ و بسیار کثیف مانند قابلمه ها و تابه ها کمک می کند.

تکنولوژِی Steam Clean

  1. تکنولوژی Pre-Steam نوع دیگری تکنولوژی می باشد که به پیش بخار معروف است. این نوع تکنولوژی باعث تولید بخار های ملایم می شود تا باقی مانده آلودگی ها و کثیفی ها از سطح ظروف جدا شود.
  2. از دیگر تکنولوژی های مربوط به مکانیسم شست و شو ظروف می توان به تکنولوژی QuadWash اشاره کرد. این تکنولوژی به شست و شو بهتر ظروف کمک می کند. در حقیقت در اکثر ماشین های ظرفشویی از دو بازو جهت شستن ظروف استفاده می شود اما با وجود این نوع تکنولوژی برای شستن ظروف ا چهار بازو استفاده می شود که علاوه بر تمیز تر شدن ظروف؛ زمان شست و شو کاهش می یابد و با سرعت بیشتری کار انجام می شود. این بازو ها با حرکت های رفت و برگشتی و همچنین چرخشی قادر به شستن تمام ظروف مانند لیوان ها، پارچ ها، قابلمه ها، قاشق ها و ... را نیز دارند.

تکنولوژی Quad Wash

  1. تکنولوژی Direct Drive به عملکرد بهتر ماشین های ظرفشویی کمک می کند. در حقیقت موتور اینورتر تعبیه شده در ساختار ماشین های ظرفشویی از Direct Drive نیرو می گیرد و باعث عملکرد بهتر ماشین می شود. لازم به ذکر می باشد که علاوه بر بازده بیشتر باعث کاهش صدا نیز می شود.

تکنولوژی  Direct Drive

 

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش