تکنولوژی جاروبرقی های رباتیک

تکنولوژی جاروبرقی های رباتیک

مکنده های قدیمی و ربات های امروزی:

جاروبرقی های تولید شده در گذشته در حقیقت همان مکنده های قدیمی می باشند که برای جمع کردن زباله ها سر و صدای زیادی به پا می کردند، همچنین محیط را آلوده و پر از گرد و خاک می کردند. اما ربات های امروزی در حقیقت جاروبرقی هایی می باشند که مانند ربات ها به فعالیت خود می پردازند. ربات های امروزی بدون نیاز به اپراتور قادر به جمع آوری زباله ها می باشند. جاروبرقی های مختلفی توسط برند های مختلف و متنوع تولید شده است.

ربات های مکنده

آشنایی با پیشرفته ترین جاروبرقیها :

جارو برقی های دید بسیار پیشرفته و هوشمند می باشند که از آن ها به عنوان ربات یاد می شود. این نوع جاروبرقی ها به تکنولوژی های منحصر به فردی مجهز می باشند که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

جارو برقی های روباتیک  POWERbot یکی از مدرن ترین جارو برقی ها می باشد. در این نوع جارو برقی از تکنولوژی های منحصر به فردی استفاده شده است تا بدون نیاز به برق و سیم به فعالیت خود ادامه دهد. در ساختار این نوع جارو برقی از دوربین دیجیتال به همراه سنسور  Full View Sensor 2.0  استفاده شده است تا به خوبی بتواند موانع سر راه خود را تشخیص دهد و متناسب با آن ها بهترین راه را برای تمیز کردن محل مورد نظر پیدا کنید. با لمس کلید FullView  می توانید از عدم سقوط این نوع جارو از پله ها و راه پله ها مطمئن شوید. سنسور موجود در ساختار آن قادر است پایه مبل را نیز تشخیص دهد. این ربات به خوبی می تواند محیط مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن و با قدرت چندین برابر به خوبی تمیز کند. برای استفاده از این نوع جارو برقی تنها می توانید از کنترل برای هدایت آن استفاده کنید. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ساختار جارو برقی های ربات سامسونگ می توان به Cyclone Force اشاره کرد. این نوع تکنولوژی به افزایش قدرت جارو برقی کمک می کند و همچنین از قدرت بی نظیر سانتریفیوژ جهت جداسازی زباله های نی استفاده می کند. قدرت مکش این نوع جارو برقی 60 برابر بیشتر از سایر جارو برقی ها می باشد.

ربات های مکنده

از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در جارو برقی های بسیار پیشرفته می توان به چرخ های EasyPassاشاره کرد. این نوع چرخ ها باعث می شوند تا جارو برقی از روی سرامیک به روی فرش ها حرکت کند و تغییری در سرعت و قدرت مکش آن ایجاد نکند. جارو برقی نامبرده از تکنولوژی گوشی های تلفن همراه به خوبی پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر جارو برقی نامبرده را می توان به گوشی تلفن همراه خود متصل کنید و آن را از راه دور کنترل کنید، همچنین می توانید قدرت مکش آن را تنظیم کنید. لازم به ذکر می باشد که ای نوع تکنولوژی نوعی عیب یاب هوشمند می باشد که می توان از آن به عنوان یک تعمیرکار استفاده کنید. از این نوع تکنولوژی تحت عنوان  SmartThings یاد می شود. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ساختار این نوع جارو برقی می توان به تکنولوژی های Amazon Alexa   و Google Assistant  اشاره کرد. این تکنولوژی ها قابلیت انجام فعالیت به کمک ویس را در جارو برقی ها ایجاد می کنند. در حقیقت مصرف کننده می تواند نیاز خود را به جارو برقی بازگو کند تا جارو برقی متناسب با آن به فعالیت خود ادامه دهد. محفظه تعبیه شده در ساختار جارو برقی های از نوع SmartThings به خوبی قابل جدا شدن می باشد.

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش