آشنایی با تکنولوژی به کار رفته در اکثر اجاق گاز های ایرانی و خارجی

آشنایی با تکنولوژی به کار رفته در اکثر اجاق گاز های ایرانی و خارجی

قابلیت های اجاق گازهای امروزی 

اجاق گاز ها و یا گاز های غذاپزی یکی از وسایل بسیار مهم و ضروری می باشند که به صورت روزانه طی چند نوبت مورد استفاده قرار می گیرند. گاز های غذاپزی علاوه بر این که وسایل بسیار مهم و ضروری ای هستند، وسایل بسیار خطرناک نیز می باشند. اکثر گاز های غذاپزی  بر اساس استاندارد های جهانی و بهترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند در نتیجه از امنیت لازم و کافی برخوردار می باشند. اجاق گاز های امروزی به دلیل قابلیت های مختلف و همچنین مجهز بودن به تکنولوژی های متنوع به اجاق گاز های چند کاره معروف شده اند، زیرا می توان از آن ها برای انواع غذا ها، سرخ کردن غذا ها، گریل کردن و ...استفاده کرد. در اینجا قصد داریم به معرفی تکنولوژی هایی بپردازیم که در ساختار اکثر اجاق گاز های ایرانی و خارجی استفاده شده است.

تکنولوژی های به کار رفته در اکثر اجاق گاز های ایرانی و خارجی :

از تکنولوژی های به کار رفته در ساختار اکثر اجاق گاز های ایرانی و خارجی می توان به تکنولوژی InstaView ThinQ™ Range، تکنولوژی Air Fry، تکنولوژی True Convection، تکنولوژی EasyClean ، تکنولوژی  Self Clean و ... اشاره کرد که در ادامه به معرفی هر کدام و وظایف آن ها پرداخته شده است.

  1. تکنولوژی و یا فناوری Easy Clean  یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها می باشد که امروزه در اکثر اجاق گاز های ایرانی و خارجی استفاده شده است. تکنولوژی و یا فناوری  Easy Clean به کار رفته در اکثر گاز های غذاپزی ال جی به تمیز کردن راحت تر فر کمک می کند. در حقیقت با استفاده از این نوع تکنولوژی به راحتی می توان با استفاده از بخار برای تمیز کردن  فر اقدام کرد. عدم نیاز به مواد شوینده برای تمیز کردن گاز و همچنین مدت زمان کوتاه از دیگر مزیت های این نوع تکنولوژی می باشد.

گازهای غذاپزی

  1. تکنولوژی Self Clean یکی دیگر از تکنولوژی هایی می باشد که برای تمیز کردن فر تعبیه شده است. در حقیقت ین نوع تکنولوژی به تمیز کردن و پاک کردن سرسخت ترین لکه ها کمک می کند. مکانسیم و یا نحوه عملکرد این تکنولوژی به گونه ای است که با درجه حرارت بالا به تمیز کردن و از بین بردن قوی ترین و سرسخت ترین لکه های ایجاد شده در قسمت فر و سینی پشت فر کمک می کند.
  2. استفاده از فن کانوکشن در ساختار اجاق گاز ها به تکنولوژی های به کار رفته در ساختار آن ها افزوده می شود. به عبارت دیگر وجود فن کانوکشن علاوه بر افزایش قدرت و توان فر به کاهش مصرف انرژی نیز کمک می کند و باعث می شود هوای داغ توسط فن در تمام قسمت های فر به صورت یکنواخت به حرکت درآید، در نتیجه غذا به صورت یکنواخت گرم و پخته می شود. لازم به ذکر می باشد که افزایش قدرت فر علاوه بر کاهش مصرف انرژی به افزایش سرعت پخت غذا نیز کمک می کند.

گازهای غذاپزی

 

  1. درب شیشه ای تعبیه شده در ساختار اجاق گاز ها به عنوان درب فر قابل جدا شدن می باشند، در نتیجه به راحتی می توان آن ها را از اجاق گاز جدا کرد و برای شستن آن ها اقدام کرد. لازم به ذکر می باشد که جدا کردن و نصب کردن آن به راحتی انجام می شود.
  2. از تکنولوژی به کار رفته در گاز های غذاپزی می توان به تکنولوژی تعبیه شده در آن ها برای سرد شدن درب فر اشاره کرد. به عبارت دیگر این نوع تکنولوژی باعث می شود تا درب فر از بیرون سرد شود و خطر سوختگی را کاهش می دهد.
  3. مجهز بودن اجاق گاز های مدرن به قفل کودک از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ساختار آن ها می باشد. تکنولوژی قفل کودک یکی از تکنولوژی های امنیتی می باشد که برای جلوگیری از بروز خطر ها تعبیه شده است. برای اکثر مصرف کنندگان اتفاق افتاده است که کودک گاز را دستکاری کرده باشد و تنظیمات آن را به هم زده باشد، همچنین ممکن است کودک شما کلید شعله گاز را چرخانده باشد و شما متوجه نشده باشید. در چنین مواردی ممکن است با خطرات جبران ناپذیری رو به رو شوید. برای جلوگیری از این اتفاقات می توانید از تکنولوژی قفل کودک استفاده کنید.

 

 

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش