هود آشپزخانه

هود آشپزخانه

هود مکنده موضعی در قسمت ابتدایی سیستم تهویه بوده و در اشکال مختلف با توجه به نیازهای مختلف به تهویه به‌کار برده می‌شود. کار اساسی هود تأمین گستره‌ای از مکش هوا به منظور دریافت مؤثر آلاینده و انتقال آن به درون هود می‌باشد.

هودهای خانگی شامل: فن، فیلتر، لامپ و برد الکترونیکی بوده و مجموعه قطعات کاملاً در محفظه هود قرار می‌گیرند و هوای آلوده توسط یک کانال به بیرون منتقل می‌شود.

هود آشپزخانه از حیث طراحی ظاهر به چند دسته کلی تقسیم میشوند. هود اشپزخانه مورب ، هود اشپزخانه شومینه ای، هود آشپزخانه مخفی و هود آشپزخانه جزیره ای . این تقسیم بندی انواع هود از نظر طراحی ظاهر است.

قبل از خرید هود به نوع آن، مدار مکش و حتی نوع خروجی هود توجه کرده و  می بایست نوع خروجی هود منزل خود را مشخص کنید (یعنی قطر دریچه به کار رفته در دیوار و قطر لوله به کار رفته در دیوار تا محل خروج پشت بام یا دیوار و کلاهک به کار رفته در آن) زیرا اگر شما هودی با خروجی ۱۰۰۰مترمکعب تهیه نمایید و خروجی شما ۱۰ یا ۱۵ سانتی‌متر باشد هود نمی‌تواند نتیجه مطلوب را ایجاد کند و به علاوه بر مکش صدای کمتر هم ایجاد می‌کند.

لازم است در نصب هودها هم بسیار دقت کنید که در جا مناسب نصب شود و این که نصب آن درست باشد، چرا که نصب درست سبب می شود عملکرد هود بهتر بوده و همچنین در صورتی که اشتباهی نصب شود، قدرت مکش آن پایین خواهد آمد.

در فروشگاه سان پلاس دو برند با کیفیت  از هود شامل ایگل (در طرح های مختلف) و میلان موجود می باشد که میتوانید با بهترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها هود مورد پسند خود را خریداری نمایید.

 

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش