تکنولوژی های موجود در ظرفشویی ها

تکنولوژی های موجود در ظرفشویی ها

 

تکنولوژی های موجود در اکثر ظرفشویی ها:

ماشین های ظرفشویی یکی از وسایل برقی بسیار پر کاربرد در منازل می باشند. ماشین های ظرفشویی مانند سایر لوازم خانگی انواع مختلف و متنوعی دارند که توسط برند های مختلف چون بوش، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و ... طراحی و تولید شده اند که هر کدام دارای تکنولوژی های منحصر به فردی می باشند. در اینجا قصد داریم به معرفی برخی از تکنولوژی های موجود در ماشین های ظرفشویی تولید شده توسط برن سامسونگ بپردازیم و قابلیت های آن ها را بیان کنیم.

 ماشین ظرفشویی و تکنولوژی های موجود در آن ها:

برند سامسونگ یکی از برند های مشهور می باشد که علاوه بر ساخت لوازم خانگی به طراحی و تولید محصولات صوتی و تصویری و همچنین گوشی های هوشمند مشغول است.

  1. تکنولوژی Child Lock یکی از تکنولوژی های بسیار کاربردی و همچنین محبوب می باشد که امروزه در ماشین های ظرف شویی استفاده شده است. این نوع تکنولوژی در حقیقت همان قفل کودک می باشد. با فعال کردن تکنولوژی Child Lock درب دستگاه قفل می شود و همچنین صفحه نمایش آن از کار می ایستد در نتیجه کودک شما نمی تواند تنظیمات ماشین را تحت تاثیر قرار دهد.

تکنولوژی Child Lock

  1. یکی دیگر از تکنولوژی های بسیار پیشرفته که در اکثر ماشین های ظرف شویی سامسونگ به کار رفته است، تکنولوژی glass protection technology می باشد. استفاده از آب ها لوله کشی ممکن است باعث صدمه به بافت شیشه شود، در حقیقت میزان سختی آب مصرفی به ظرف شیشه ای صدمه می زند. این تکنولوژی باعث می شود تا به صورت مرتب میزان سختی آب سنجیده شود و میزان سختی آب را به صورت خودکار تنظیم می کند در نتیجه از صدمه دیدن به ظروف شیشه ای جلوگیری می کند.

glass protection technology

 

  1. تکنولوژی و یا فناوری Vario Speed ​​Plus از دیگر تکنولوژی هایی است که به شدت در عملکرد ماشین های ظرفشویی و کاهش مصرف انرژی موثر می باشد. برخی از ماشین های ظرف شویی به تکنولوژی Vario Speed مجهز می باشند که تا 60 درصد به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. اما تکنولوژی Vario Speed ​​Plus نسبت به تکنولوژی Vario Speed ​​ پیشرفته تر می باشد. تکنولوژی Vario Speed ​​Plus کمک می کند تا ظروف با سرعت بیشتر با کیفیت بالا شسته شوند. این تکنولوژی سرعت شست و شو ظروف را تا 60 درصد افزایش می دهد.

تکنولوژی Vario Speed

  1. تکنولوژی Advanced filter system یکی دیگر از تکنولوژی های مربوط به سیستم شست و شو می باشد که در برخی از ماشین های ظرف شویی تعبیه شده است. این تکنولوژی به تصفیه بهتر آب مصرفی در ماشین ها کمک می کند. در حقیقت این نوع تکنولوژی باعث افزایش کیفیت عملکرد فیلتر مصرفی می شود و باعث می شود تا آب مصرفی 15 درصد کاهش پیدا کند.
  2. یکی دیگر از تکنولوژی هایی که به کارکرد بهتر ماشین های ظرف شویی کمک می کند، تکنولوژی Dosage Assist می باشد. این تکنولوژی باعث می شود تا قرص مصرفی جهت شست و شو ظروف به صورت اتوماتیک داخل محفظه شود و از این قرص به صورت بهینه و با توجه به استاندارد های جهانی استفاده می شود. لازم به ذکر می باشد که تکنولوژی نامبرده مانع از افتادن قرص داخل ظروف می شود.
  3. تکنولوژی vorioflexpluse baskets with rackmatic یکی از تکنولوژی هایی می باشد که سبد های به کار رفته در ساختار ماشین های ظرف شویی را تحت شعاع قرار داده است. به عبارت دیگر با استفاده از این نوع تکنولوژی می توان ارتفاع سبد را به اندازه دلخواه تنظیم کرد. همچنین به راحتی می توان سبد ها را متناسب با اندازه ظرف ها و ارتفاع آن ها جابجا کرد تا به اندازه استاندارد و دلخواه برسد.
  4. تکنولوژی Intensive zone که نوعی برنامه شست و شو می باشد. این تکنولوژی قادر است ظروف بسیار بزرگ و بسیار کثیف مانند قابلمه ها و تابه ها را بشوید. لازم به ذکر می باشد در این تکنولوژی با فشار زیاد آب اقدام شستن ظروف می کند.

تکنولوژی Intensive zone

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش