در اکثر یخچال فریزر دوقلو ایرانی و خارجی کدام تکنولوژی ها استفاده شده است؟

در اکثر یخچال فریزر دوقلو ایرانی و خارجی کدام تکنولوژی ها استفاده شده است؟

یخچال فریزرهای دوقلوی مجزا:

یخچال فریزر دوقلو و یا یخچال فریزر های مجزا نمونه ای از یخچال فریزر ها می باشند که جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. در حقیقت یخچال فریزر های مجزا محصولاتی می باشند که در ساختار آن ها یخچال های جداگانه و فریزر های جداگانه استفاده شده است. یخچال فریزر های دوقلو مختلف و متنوعی توسط برند های گوناگون تولید شده است که می توان به برند های ال جی، سامسونگ، سونی، بوش و ... اشاره کرد که هر کدام در مدل های مختلف تولید شده اند که در ساختار آن ها از تکنولوژی های منحصر به فردی استفاده شده است که در ادامه قصد داریم به بیان اکثر تکنولوژی های به کار رفته در اکثر یخچال فریزر های دوقلو ایرانی و خارجی اشاره کرد.

تکنولوژی های به کار رفته در اکثر یخچال فریزر دوقلو ایرانی و خارجی :

یخچال فریزر های دوقلو یکی از یخچال فریزر های بسیار محبوب می باشند که به علت کارایی و کیفیت عملکرد جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. از تکنولوژی های به کار رفته در اکثر یخچال فریزر های دوقلو ایرانی و خارجی می توان به تکنولوژی کمپر های خطی، تکنولوژی ™+Hygiene FRESH، تکنولوژی Fresh Zone  ، تکنولوژی Express Freezing  ، تکنولوژی Cool Select Zone، تکنولوژی No Frost و ... اشاره کرد که هر کدام مزیت های منحصر به فردی را برای یخچال فریزر دوقلو ایجاد می کنند. به عبارت دیگر :

  1. امروزه در اکثر یخچال فریزر های دوقلو از اینورتر های خطی استفاده شده است که به تکنولوژی های آن می افزاید. وجود این نوع اینورتر علاوه بر این که به کاهش مصرف انرژی کمک می کند، باعث می شود تا یخچال فریزر دوقلو مصرفی با کمترین صدای ممکن به فعالیت خود ادامه دهد. از دیگر مزیت های وجود اینورتر های خطی می توان به افزایش طول عمر یخچال فریزر ها، بازدهی بهتر آن ها و .... اشاره کرد.
  2. تکنولوژی ™+Hygiene FRESH یکی دیگر از تکنولوژی هایی می باشد که به رفع آلودگی ها و باکتری های داخل یخچال مربوط می شود. به عبارت دیگر تکنولوژی تکنولوژی ™+Hygiene FRESH مربوط به فیلتر تصفیه کننده هوای داخل یخچال فریزر ها می باشد که قادر است تا 99 درصد از باکتری ها را نابود و از بین ببرد. این نوع تکنولوژی باعث می شود تا با خیال راحت بتوان مواد غذایی را داخل یخچال فریزر ها نگهداری کرد.
  3. تکنولوژی دیگری که در ساختار یخچال فریزر های دوقلو به کار رفته است که می توان به تکنولوژی Fresh Zone اشاره کرد. این نوع تکنولوژی به وجود محفظه ای اشاره دارد که به نگهداری مواد غذایی با درجه حرارت ویژه می پردازد. محفظه نامبرده قادر است به نگهداری خوراکی های حساس مانند سبزی ها و میوه ها بپردازد و آن ها را به خوبی نگهداری دارد و طول عمر آن ها را افزایش دهد.
  4. تکنولوژی Cool Select Zone یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در یخچال فریزر دوقلو می باشد که به نحوه خنک کردن محتویات داخل یخچال فریزر های دوقلو اشاره دارد. به عبارت دیگر این نوع تکنولوژی دارای چهار برنامه عملکردی جهت خنک کردن مواد غذایی می باشد که می توان به Cool ، Thaw، Quick Cool و No Frost اشاره کرد که هر کدام عملکرد ویژه ای خواهند داشت. به عنوان مثال از No Frost می توان برای سرد کردن مواد غذایی و یا فریز کردن آنها اشاره کرد. این نوع تکنولوژی باعث می شود تا مواد غذایی به سرعت منجمد شوند. لازم به ذکر می باشد که این تکنولوژی علاوه بر منجمد کردن مواد غذایی مانع از ایجاد بلور های یخ روی آن ها می شود. به عبارت دیگر مانع از ایجاد برفک خواهد شد.
  5. تکنولوژی Freezer set یکی دیگر از تکنولوژی هایی می باشد که در عملکرد فریزر تاثیرگذار می باشد. به عبارت دیگر وجود تکنولوژی Freezer set به مصرف کننده این امکان را می دهد تا به راحتی بتواند درجه حرارت فریزر را تنظیم کند و درجه حرارت بهینه را برای فریزر اعمال کد.
  6. تکنولوژی Super freezer و یا تکنولوژی Power freeze از تکنولوژی هایی می باشند که در اکثر یخچال فریزر های دوقلو به کار رفته است و عملکرد آن ها شبیه به هم می باشد. اگر مصرف کننده قصد این را داشته باشد که یخچال فریزر دوقلو مصرفی مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر را با سرعت زیاد منجمد کند می توان از تکنولوژی های نامبرده استفاده کرد.

 

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش