تکنولوژی های به کار رفته در ساختار اکثر لباسشویی های ایرانی و خارجی

تکنولوژی های به کار رفته در ساختار اکثر لباسشویی های ایرانی و خارجی

ماشین های لباسشویی پیشرفته:

تمام وسایل برقی و لوازم خانگی با گذر زمان و با پیشرفت علم به قابلیت های ویژه و منحصر به فردی مجهز شده اند. قابلیت های اضافه شده به ماشین های لباسشویی به اندازه ای چشم گیر بودند که توانستند جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان به سرعت پیدا کنند و به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. قابلیت های اضافه شده به ماشین های لباسشویی با وجود تکنولوژی ها و فناوری ها امکان پذیر می باشد. در اینجا قصد داریم به معرفی بهترین تکنولوژی های استفاده شده در ساختار اکثر ماشین های لباس شویی ایرانی و خارجی بپردازیم.

آشنایی با تکنولوژی های به کار رفته در ساختار اکثر لباسشویی ها :

در برخی از ماشین های لباسشویی مدرن و پیشرفته از تکنولوژی ها و فناوری های منحصر به فردی استفاده شده است که سبب تمایز آن ها از دیگر ماشین های لباس شویی شده است. اما در اینجا قصد داریم به معرفی تکنولوژی هایی بپردازیم که در اکثر ماشین های لباسشویی ایرانی و خارجی استفاده شده است. از این نوع تکنولوژی ها می توان به تکنولوژی حباب‌ ساز و یا Eco Bubble، تکنولوژی Bubble Soak، تکنولوژی شستشو با بخار و یا Steam Refresh- Steam Wear، تکنولوژی Air Wash و ... اشاره کرد که هر کدام قابلیت های منحصر به فردی را برای ماشین لباس شویی ایجاد می کنند و وظایف مختلفی بر عهده دارند. به عنوان مثال :

تکنولوژی ماشین لباسشویی

  1. تکنولوژی حباب‌ ساز و یا Eco Bubble یکی از تکنولوژی هایی می باشد که به قدرت پاک کنندگی البسه ها و همچنین از بین بردن لکه های موجود در سطح لباس ها بسیار کمک می کند. مکتنیسم و یا عملکرد این نوع تکنولوژی به گونه ای می باشد که با تولید حباب ها با استفاده از ژنراتور به از بین رفتن راحت لکه ها کمک می کند. این نوع حباب های هوا به محتویات داخل دیگ ماشین های لباس شویی ارسال می شوند که در دیگ و با توجه به فشار هوا و لباس های موجود در دیگ منبسط و منقبض می شوند. منبسط و منقبض شدن آن ها با ضربه هایی همراه می باشد که باعث جدا شدن لکه ها از سطح لباس ها می شود. لازم به ذکر می باشد که این نوع حباب ها قادر هستند تا سرعت تمیز کردن لباس ها را تا 40 درصد افزایش دهند و با استفاده از آب سرد به بافت پارچه نفوذ کنند و بدون صدمه به بافت و رنگ پارچه برای تمیز شدن آن ها اقدام کنند.
  2. یکی دیگر از تکنولوژی های موجود در اکثر ماشین های لباس شویی که مربوط به شست و شو لباس ها و کیفیت انجام این کار می باشد، تکنولوژی Bubble Soak خواهد بود. این نوع تکنولوژی همان خیساندن لباس ها در آب و مواد شوینده می باشد. این تکنولوژی باعث می شود تا سخت ترین لکه ها سست شوند و به راحتی پاک شوند. این تکنولوژی علاوه بر تمیز شدن لکه ها در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند.

تکنولوژی ماشین لباسشویی

  1. تکنولوژی Spray Speed از دیگر تکنولوژی هایی می باشد که کیفیت شست و شو لباس ها را تحت شعاع قرار می دهد. در این نوع تکنولوژی آب و مواد شوینده با فشار بسیار زیاد به لباس ها اسپری می شوند و ماشین با سرعت زیاد اقدام به شست و شو محتویات داخل ماشین لباسشویی می کند. این تکنولوژی باعث می شود تا لباس های داخل ماشین با سرعت بالاتری شسته شوند و عاری از هر نوع لکه و آلودگی باشند.
  2. ممکن است بعد از شست و شو لباس ها توسط ماشین متوجه آن شده باشید که لکه های موجود روی لباس تمیز نشده اند و یا به خوبی پاک نشده اند. برخی از لکه ها، لکه های فیبری می باشند که ماندگاری آن ها بیشتر است و پاک کردن آن ها زمان بر خواهد بود. برای پاک کردن این گونه لکه ها می توان از بخار آب و مقدار کمی مواد شوینده استفاده کرد. تکنولوژی شستشو با بخار و یا Steam Refresh- Steam Wear در حقیقت همین کار را برای از بین بردن لکه های سخت فیبری انجام می دهد. لکه ها را با استفاده از بخار و مقدار کمی ماده شوینده تمیز می کند. این امر اتوکشی را نیز آسان تر خواهد کرد و باعث ضدعفونی محتویات داخل ماشین لباسشویی می شود.
انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش