تکنولوژی های به کار رفته در اکثر کولر های گازی ایرانی و خارجی

تکنولوژی های به کار رفته در اکثر کولر های گازی ایرانی و خارجی

 

کولرها و استفاده از آن ها:

اکثر ما انسان ها از وسایل برقی سرمایشی چون کولر ها استفاده کرده ایم و با نحوه انجام کار آن ها تا حدودی آشنایی داریم. کولر ها در ابتدا تنها به صورت کولر های آبی تولید می شدند که با گذر زمان و پیشرفت علم پیشرفت های زیادی کردند. از دیگر کولر های تولید شده می توان به کولرهای گازی ایستاده، کولر های گازی دیواری و ... اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارند. کولر های گازی با گذر زمان به قابلیت ها و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در آن ها افزوده شد. از کولر گازی های موجود در بازار می توان به کولر های گازی پاناسونیک، کولر های گازی سونی، کولر های گازی تولید شده توسط برند ال جی و ... اشاره کرد که در ساختار هر کدام تکنولوژی های منحصر به فردی استفاده شده است. در اینجا قصد داریم به معرفی تکنولوژی های به کار رفته در اکثر کولر های گازی ایرانی و خارجی را بیان کنیم.

کولرهای ایرانی و خارجی

تکنولوژی های به کار رفته در اکثر کولر های گازی ایرانی و خارجی :

برند های مختلف و متعددی برای تولید انواع کولر های گازی اقدام کرده اند و نمونه های مختلف با مدل های متنوع را طراحی، تولید و راهی بازار کرده اند که انتخاب آن ها به نیاز افراد، توان مالی، موارد استفاده از کولر های گازی، متراژ و یا مساحت محل مورد نظر و .... بستگی دارد. از انواع کولر های گازی می توان به کولر گازی 18000 بوش مدل B1 ZMA / I18602، کولر گازی اینورتر بوش 36000 مدل B1 ZMI 36100، کولر گازی اینورتر بوش 9000 مدل B1 ZMI 09100  ، کولر گازی سامسونگ مدل AR30KCFU-MAX ، کولر گازی سامسونگ مدل گود Ar13jcfs ، کولر گازی ایستاده سامسونگ مدل AF50MS، کولر گازی سامسونگ مدل گود وان Ar13KSSS ، کولر گازی بوراکای سامسونگ مدل AR25MQFH ، کولر گازی دیواری ال جی مدل Next Fighting II 9000 ، کولر گازی دیواری مدل Next Fighting II 1200 از برند ال جی، کولر گازی دیواری مدل Next Fighting II 1800 از برند ال جی، کولر گازی دیواری مدل Next Titan II 900  از برند ال جی، کولر گازی اینورتر پاناسونیک مدل RE24NKE با ظرفیت 24000 BTU، کولر گازی سرد و گرم پاناسونیک مدل A24PKD با ظرفیت 24000 BTU ، کولر گازی اینورتر پاناسونیک مدل UE 9 QKE با ظرفیت 9000 BTU ، کولر گازی سرد و گرم R 410 پاناسونیک مدل YA9RKE-8 با ظرفیت 9000 BTU/hr  و ... اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

 

 

کولرهای ایرانی و خارجی

 

تکنولوژی ها به کار رفته در اکثر کولر های ایرانی و خارجی :

  1. یکی از تکنولوژی هایی که در اکثر کولر های گازی ایرانی و خارجی استفاده شده است، استفاده از تکنولوژی اینورتر خطی می باشد. اینورتر خطی در حقیقت به کیفیت عملکرد کولر، کاهش مصرف انرژی، کاهش صدا و ... کمک می کند. نحوه و یا مکانیسم عملکرد کولر هایی که به تکنولوژی اینورتر مجهز می باشند به گونه ای است که علاوه بر کاهش صدا و افزایش کیفیت عملکرد کولر باعث افزایش طول عمر کولر ها نیز می شوند.
  2. یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در ساختار اکثر کولر های گازی ایرانی و خارجی می توان به تکنولوژی سرمایشی آن ها اشاره کرد. در حقیقت تکنولوژی سرمایشی فایند فری به گونه ای عمل می کند که تمام نقاط و همچنین تمام قسمت های ساختمان به صورت متعادل و هماهنگ خنک شود. به عبارت دیگر با این نوع تکنولوژی ممکن نیست نقاطی از محیط سردتر از نقاط دیگر باشد. از دیگر مزیت های وجود این نوع تکنولوژی می توان به خنک کردن محیط با دمای ایده آل و بهینه اشاره کرد. با این نوع تکنولوژی بعد از این که دمای محیط به حالت مطلوب رسید، کولر با میزان درجه کمتر و یا میزان دور کمتر به فعالیت خود ادامه می دهد.
  3. در ساختار اکثر کولر های ایرانی و خارجی و به ویژه کولر های تولید شده توسط برند ال جی از تکنولوژی اسکن هوشمند استفاده شده است. اسکن هوشمند یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی ها می باشد که به شدت در عملکرد کولر ها تاثیر گذار بوده است. این نوع تکنولوژی با اسکن کردم محیط و سنجیدن محیط جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و ... به تنظیم درجه مناسب جهت رسیدن به دمای مطلوب اقدام می کند.
انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش