بخارشوهای نسل جدید

بخارشوهای نسل جدید

شوینده های مکنده:

همه ما نام بخارشو را شنیده ایم. بخارشو وسیله ای شوینده می باشد که قادر است سطوح را به صورت کاملا بهداشتی شست و شو دهد. بخارشو ها انواع مختلفی دارند که هر کدام قابلیت های منحصر به فردی دارند.  تفاوت بخارشو ها به قدرت آن ها، نوع عملکرد آن ها، شکل ظاهری آن ها، حجم مخزن آن ها و ... بستگی دارد. لازم به ذکر می باشد که انتخاب بخار شو ها به موارد استفاده از آن ها، مساحت و یا متراژ محل مورد نظر، توان مالی افراد و ... بستگی دارد. بخارشو هایی که امروزه تولید شده اند قابلیت های ویژه ای دارند. امروزه از بخارشو ها به عنوان شوینده های مکنده نیز یاد می شود که علاوه بر قابلیت شست و شو، قابلیت جمع آوری زباله ها را نیز دارد.

آشنایی با تکنولوژی بخارشو : تکنولوژی های ویژه موجود در ساختار داخلی بخار شو سبب شده است تا کاربرد آن و همچنین موارد استفاده از آن را افزایش دهد. از ویژگی ها و تکنولوژی های به کار رفته در ساختار داخلی این محصولات و یا این نوع بخارشو می توان به قدرت مکش آن، توان مصرفی آن، مجهز بودن به قفل بخار و ... اشاره کرد. به عبارت دیگر :

بخار شو

یکی از تکنولوژی های به کار رفته در ساختار بخار شو می توان به وجود قفل بخار اشاره کرد. وجود این نوع قفل در ساختار این نوع بخار شو از خطر های احتمالی جلوگیری می کند. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ساختار بخارشو های پیشرفته و مدرن می توان به وجود پمپ های برقی اشاره کرد. وجود پمپ برقی در ساختار بخارشو ها باعث می شود تا به راحتی بتوان آب مصرفی بخار شو جهت تولید بخار آب را تامین کرد. با وجود پمپ برقی نیازی به خاموش کردن دستگاه هنگام تامین آب مصرفی دستگاه نمی باشد، با وجود پمپ برقی هنگام کار با دستگاه به راحتی می توان مخزن آن را از آب پر کرد و دستگاه را مورد استفاده قرار داد. ناگفته نماند که با اضافه کردن آب به مخزن آن دستگاه با سرعت بسیار زیاد به تولید بخار آب اقدام می کند. به عبارت دیگر قدرت زیاد بخار های تولید شده قابلیت از بین بردن سخت ترین لکه ها و آلودگی ها را دارد. در نتیجه استرس صدمه به سطوح، صدمه به بافت و رنگ پارچه، صدمه به رنگ مبل و ....بر اثر استفاده از مواد شوینده را به صورت کامل برطرف کرده است.

بخار شو

یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در بخارشوها  می توان به استفاده از آن برای اتو کشی البسه، پرده ها و .... اشاره کرد. به عبارت دیگر در ساختار بخار شو از تکنولوژی منحصر به فردی استفاده شده است تا به راحتی بتوان برای باز کردن چروک های موجود در سطح لباس ها، و البسه و همچنین چروک های موجود در سطح پرده از آن استفاده کرد. بخار های تولید شده توسط این دستگاه علاوه بر فشار بالا قدرت پرتاب بی نظیری دارد که به راحتی می توان پرده و لباس ها را تحت شعاع قرار داد و چروک های آن ها را باز کرد. ناگفته ماند که شلنگ این دستگاه بلند می باشد در نتیجه می توان تمام نواحی پرده را با استفاده از این دستگاه صاف کرد و چروک های آن را برطرف کرد. لازم به ذکر می باشد که روی دسته آن نیز کلید های مختلفی جهت تنظیم درجه حرارت تعبیه شده است.   

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش