آشنایی با تکنولوژی کولر های گازی

آشنایی با تکنولوژی کولر های گازی

کولرها با برند های مختلف :

یکی از وسایل سرمایشی بسیار محبوب کولر ها می باشند که تنوع بسیار بالایی دارند. در گذشته کولر ها اغلب به صورت آبی بودند. کولر های آّبی نیز با استفاده موتور، پمپ و آب به خنک کردن محیط می پرداختند. کولر های آبی علاوه بر میزان برق مصرفی، آّب زیادی نیز مصرف می کردند. امروزه کولر های گازی نیز تولید شده اند که جای کولر های آبی را به دلیل کیفیت بی نظیر، عملکرد فوق العاده، کاهش صدا، کاهش میزان برق مصرفی و ... گرفته اند. کولر های گازی توسط برند های مختلفی نیز تولید شده اند که می توان به سامسونگ، بوش، ال جی و ... اشاره کرد که در میان آن ها شارپ محبوبیت ویژه ای دارد. در اینجا قصد داریم به معرفی کولر های گازی و تکنولوژی های به کار رفته در ساختار آن ها را بیان کنیم.

کولرهای گازی شارپ و تکنولوژی های به کار رفته در ساختار آن ها :

برند شارپ مانند سایر برند ها اقدام به طراحی و ساخت کولر های گازی زیاد و متنوعی کرده است که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و در ساختار آن ها از تکنولوژی های منحصر به فردی استفاده شده است. از انواع کولر های گازی شارپ  می توان به کولر گازی24 هزار موتور تایلندی ... اشاره کرد که دارای ویژگی های منحصر به فردیست.

تکنولوژی به کار رفته در اکثر کولرهای گازی:

یکی از تکنولوژی هایی که در اکثر کولر های گازی تولید شده توسط برند تولید به کار رفته است، تکنولوژی اینور می باشد. در حقیقت اینورتر های خطی به کار رفته در کولر های گازی نوعی تکنولوژی محسوب می شود که به ویژگی های کولر گازی می افزاید. یکی از مزیت های استفاده از تکنولوژی اینورتر در ساختار کولر های گازی می توان له عدم خاموش و روشن کردن مکرر کولر های گازی اشاره کرد. تکنولوژی اینورتر باعث می شود تا کولر به صورت خودکار دور مناسب را متناسب با درجه حرارت محیط و شرایط آب و هوای تشخیص دهد و اقدام به تغییر دمانی محیط کند. وجود یک درجه متعادل و بهینه در کولر های گازی مانع از خاموش و روشن شدن مکرر آن ها می شود که کاهش مصرف انرژی را به دنبال خواهد داشت.

از دیگر تکنولوژی موجود در ساختار کولر های گازی پرتاب هوای سه بعدی می باشد. در تکنولوژی پرتاب هوای سه بعدی به پرتاب هوا به چهار جهت اشاره دارد. کولر های گازی که به تکنولوژی پرتاب هوای سه بعدی مجهز می باشند، قادر به خنک کردن محیط از چهار جهت می باشند در نتیجه تمام قسمت های محیط را به صورت متعادل خنک می کنند  و مانع از این می شوند که تقطه ای بسیار سرد و نقطه ای دیگر خنک باشد. تکنولوژی مکش سه طرفه از دیگر تکنولوژی هایی می باشد که در عملکرد بهتر کولر موثر خواهد بود. این تکنولوژی هوای گرم موجود در محیط را از سه جهت با قدرت بسیار زیاد می مکد و آن را به هوای خنک تبدیل می کند. هوای خنک تولید شده را به هوای بیرون ارسال می کند. لازم به ذکر می باشد که در ساختار آن از فیلتر قوی و مناسب استفاده شده است تا هوای مکیده شده را تصفیه کند و بعد از تصفیه آن و همچنین خنک کردن هوا آن را به محیط بیرون ارسال کند.یکی دیگر از تکنولوژی های موجود در ساختار کولر های گازی تولید شده توسط بوش می توان به تکنولوژی یخ زدایی کمپرسور اشاره کرد که به قابلیت های این نوع کولر ها می افزاید. ریموت و یا کنترل هوشمند از دیگر تکنولوژی های موجود در ساختار این نوع کولر های گازی می باشد که استفاده از کولر را راحت تر کرده است.

 

انتخاب کنید ! و درب منزل تحویل بگیرید.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش